خدا با دوستان خود صمیمی ست

خدا با دوستان خود صمیمی ست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی الماسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

خدا با دوستان خود صمیمی ست اشعاری زیبا برای نوجوانان برای لحظات ناب گفتگو با خالق مهربان هستی. برگزیده نشریه سلام بچه ها و جشنواره های فرهنگی کتاب... در خاطر درختان نام تو جاودانی ست بایاد تو قناری گرم سرود خوانی ست در دفتر گل سرخ شعری ست عاشقانه نام تو را شنیدم از بوی آن ترانه وقتی که ابر تاریک باران به خاک بارید در قطره قطرة آن نام تو می درخشید نام تو بود جاری در رود و موج و دریا در هرچه می شناسم نام تو بود زیبا کلمات کلیدی: دانلود pdf کتاب های مهدی الماسی، دانلود شعر، شعر معاصر، دانلود کتاب شعر نو، مجموعه شعر، شعر کوتاه، شعر برای نوجوانان، شعر نو، مجموعه شعر برای نوجوانان، برچسب‌ها: دانلود pdf کتاب های مهدی الماسی، دانلود شعر، شعر معاصر، دانلود کتاب شعر نو، مجموعه شعر، شعر کوتاه، شعر برای نوجوانان، شعر نو، مجموعه شعر برای نوجوانان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری