اسرار پیشگویی پارامنزیا - جلد اول

اسرار پیشگویی پارامنزیا - جلد اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : الهام نعیمی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

اسرار پیشگویی پارامنزیا - جلد اول آیا تا به حال اسمی از پارامنزیا شنیده است. پارامنزیا یا حافظه موازی در واقع همان چیزی است که آن را همزاد چنداری یا اختلات مغز می نامیم. این که چرا بعضی اتفاقات برای ما خیلی آشناست. آیا واقعا قبلا آن ها را در خواب دیدیم یا فرضیه تناسخ حقیقت دارد این که ما چندین بار به دنیا بر می گردیم و زندگی می کنیم؟ اگر یک اختلال در حافظه باشد چی؟ و شاید هم فرا زمینی ها پرده هایی از غیب از ما بر می دارند و بر من حکومت می کنند؟ و شاید هم بی دلیل و سرگردان و بی هدف متولد شیم...در  بخش اول داستان تمام نظرات کلی در مورد این نظریه را به صورت یک داستان می خوانیم. کلمات کلیدی: داستان فارسی، داستان کوتاه، داستان ایرانی، دانلود داستان، داستان اجتماعی، داستان هیجان انگیز، دانلود داستان عاشقانه، برچسب‌ها: داستان فارسی، داستان کوتاه، داستان ایرانی، دانلود داستان، داستان اجتماعی، داستان هیجان انگیز، دانلود داستان عاشقانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری