دیکشنری مصور معماری: انگلیسی به انگلیسی

دیکشنری مصور معماری: انگلیسی به انگلیسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : Alan Jay Christensen
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

دیکشنری مصور معماری: انگلیسی به انگلیسی کتاب حاضر با نام اصلی Dictionary Of Landscape Architecture And Construction تالیف Alan Jay Christensen کاری است که انتشارات مک گرو هیل منتشر کرده است و هم این کتاب و هم آن موسسه از اعتبار خاصی برخوردارند. این کتاب بیشتر برای دانشجویان عمران و معماری مفید است ولی دیگر علاقمندان و متخصصان نیز می توانند از آن بهره مند شوند. برای هر لغت تخصصی این رشته، توضیح مختصر و ساده ای ارائه می کند و برای کسانی که در این رشته ها از فقر واژگان انگلیسی رنج می برند بسیار مفید است. در جای جای کتاب نیز عکس هایی مربوط به برخی کلمات به کار رفته که زیبایی این دیکشنری را دوچندان می کند. کلمات کلیدی: دیکشنری انگلیسی، دیکشنری مصور معماری، دیکشنری معماری، دانلود فرهنگ لغت انگلیسی، دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی، اصطلاحات معماری، برچسب‌ها: دیکشنری انگلیسی، دیکشنری مصور معماری، دیکشنری معماری، دانلود فرهنگ لغت انگلیسی، دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی، اصطلاحات معماری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری