فرهنگ شهری

فرهنگ شهری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : لوییز مامفورد
  • مترجم : میثم پاپی مطلق
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

فرهنگ شهری این کتاب اثری شگرف و فوق العاده از شهرساز و معمار بزرگ قرن بیستم پروفسور مامفورد که شرحی بر فرهنگ شهری و تاریخچه شهر می باشد. از سال‌های بسیار دور، یعنی 1915 با تشویق پاتریک گدس به‌جمع‌آوری مطالبی پرداختم که به‌کتاب حاضر تبدیل شد. نظیر تمامی مقالات و کتاب‌هایی که تا آن زمان درباره معماری، برنامه‌ریزی واحدهمسایگی، مسکن، و توسعه منطقه‌ای منتشر کرده‌بودم، این نیز کتاب بر تحقیقات دست‌اول متکی است که از مناطق مختلف گردآوری شده‌است و با بررسی دقیق محل تولدم، نیویورک، و اطراف آن آغاز می‌شود. همه تلاش‌ام در جهت کشف روشی یکپارچه در حوزه‌ای متمرکز بوده است که تا کنون متخصصانی با گرایش های مختلف، دربارة آن با هدف عمل جمعی برای استقرار اصولی پایه که بتوان براساس آن محیط انسانی ــ ساختمان‌ها‌، محله‌ها، شهرها و مناطق ــ را نوسازی کرد، کار کرده‌اند. بررسی جنبه‌هایی از زندگی که معمولاً تحت عناوین اخلاق، مذهب و آموزش شناخته‌می‌شوند به زمانی دیگر موکول می‌شود. در این کتاب حتی با پذیرش مخاطره، می‌بایست بخش‌هایی از کتاب تکنیک و تمدن را مورد بررسی تطبیقی قراردهیم. کلمات کلیدی: نکات شهروندی، حقوق شهروندی، فرهنگ شهری، حفاظت از محیط زیست، شهر شناسی، بناهای تاریخی، دانلود کتاب معماری، برچسب‌ها: نکات شهروندی، حقوق شهروندی، فرهنگ شهری، حفاظت از محیط زیست، شهر شناسی، بناهای تاریخی، دانلود کتاب معماری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری