19 پله الهی به سوی آرامش

19 پله الهی به سوی آرامش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حمیدرضا انصاری
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

19 پله الهی به سوی آرامش کتاب حاضر یکی از جزوه های آموزشی دوره ای رایگان تحت نام "19 پله الهی به سوی آرامش" است که توسط بنیاد جهانی ایمان جویی در نقاط مختلف ایران و جهان در حال ارائه می باشد. در نظر بنیاد جهانی ایمان جویی مراد از ایمان جویی، آموزش جهانی علوم دینی نیست بلکه مفهومی کامل تر از آن و به معنای جامع کلمه است که به مدبر مطلقه عالم بازگشت دارد. بسیاری از افرادی که در کارشان موفق نبودند هنگامی که تحت این آموزش ها قرار گرفتند، توانستند در کارشان موفق شوند. این دوره ها به شما یاد می دهد که چظور مکنونات قلبی خود را اظهار کنید و با مردم ارتباط موثر برقرار نمایید و در میان جمع به طور مناسب و منطقی صحبت کنید. در رابطه با رفع افسردگی و غلبه بر عارضه های روحی و رفتاری نیز که از بزرگ ترین مشکلات اقشار مختلف اجتماع در مقطع فعلی می باشد، روش د.ت.ت کارایی خود را به اثبات رسانده و با استفاده از آموزه های این روش، تعداد زیادی از افراد مبتلا به افسردگی های حاد یا مزمن بر عارضه خود غلبه کرده و به صورت افرادی شاد و با روحیه به روال طبیعی زندگی بازگزدیده اند. کلمات کلیدی: درمان افسردگی، درمان بیماری های روحی، 30 قدم الهی تا درمان افسردگی، دانلود کتاب روانشناسی، تقویت روح، رسیدن به آرامش، روانشناسی موفقیت، روش د د ت، افسردگی، برچسب‌ها: درمان افسردگی، درمان بیماری های روحی، 30 قدم الهی تا درمان افسردگی، دانلود کتاب روانشناسی، تقویت روح، رسیدن به آرامش، روانشناسی موفقیت، روش د د ت، افسردگی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری