خوابیدن با شیطان

خوابیدن با شیطان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رابرت بایر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

خوابیدن با شیطان به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "رابرت بایر" مؤلف کتاب "خوابیدن با شیطان" از افسران عملیاتی سابق دستگاه اطلاعات مرکزی آمریکا است. وی پست‌های مختلفی را در "سی. آی. ای" برعهده داشت که از جمله آنها ریاست تیم این سازمان در لبنان در سال 1983 و انفجار بئر العبد است. این مسئول سابق سیا در کتابش، به مسائلی در خصوص همکاری عربستان و آمریکا در ایجاد تروریسم تکفیری و هدایت آن اشاره می کند. با وجود انتشار این کتاب در سال 2003، ترجمه‌ای از آن به زبان عربی منتشر نشد. البته این کتاب در بین خبرنگاران با نام "کاخ سفید و طلای سیاه" نیز شناخته می‌شود. کلمات کلیدی: خوابیدن با شیطان رابرت بایر، ترجمه کتاب خوابیدن با شیطان، کاخ سفید و طلای سیاه، درباره تروریسم تکفیری، تروریسم، دانلود کتاب سیاسی، سیاست آمریکا و انگلیس، درباره گروهک القاعده، راز کاخ سفید، برچسب‌ها: خوابیدن با شیطان رابرت بایر، ترجمه کتاب خوابیدن با شیطان، کاخ سفید و طلای سیاه، درباره تروریسم تکفیری، تروریسم، دانلود کتاب سیاسی، سیاست آمریکا و انگلیس، درباره گروهک القاعده، راز کاخ سفید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری