راهنمای فارسی سفر به انگلستان

راهنمای فارسی سفر به انگلستان

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

راهنمای فارسی سفر به انگلستان کتاب الکترونیکی راهنمای سفر به انگلستان به زبان فارسی با شماره بیست و یکم از مجموعه کتاب های راهنمای گردشگری سفری دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم. این شماره را به بریتانیا / انگلستان اختصاص داده ایم. در این نسخه همانند شماره های گذشته سعی کردیم اطلاعات را در حد امکان کامل، روان و مختصر، همراه با تصاویر زیبا و با کیفیت ارائه دهیم. انگلستان (به انگلیسی: England) نام نیمهٔ جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. قدیمی‌ترین نشان وجود انسان در انگلیس کنونی به حدود ۷۸۰ هزار سال پیش برمی‌گردد. رومی‌ها در سال ۴۳ پیش از میلاد در زمان امپراتور کلودیوس انگلستان را تصرف کردند، و این سرزمین با نام استان بریتانیا به امپراتوری روم افزوده شد. کلمات کلیدی: دانلود کتاب گردشگری، جغرافیای انگلستان، گردشگری، آشنایی با کشور انگلستان، دانلود راهنما گردشگری، مکان های دیدنی انگلستان، سفر به انگلستان، کشور انگلستان، شهرهای انگلستان، برچسب‌ها: دانلود کتاب گردشگری، جغرافیای انگلستان، گردشگری، آشنایی با کشور انگلستان، دانلود راهنما گردشگری، مکان های دیدنی انگلستان، سفر به انگلستان، کشور انگلستان، شهرهای انگلستان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری