راهنمای فارسی سفر به یونان

راهنمای فارسی سفر به یونان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

راهنمای فارسی سفر به یونان قطعا از کشور یونان و تاریخ آن هر چقدر بگویم کم است. در شماره بیست و دوم از مجموعه کتاب های راهنمای گردشگری سفری دیگر به کشور یونان پرداخته ایم. سعی کردیم با اطلاعات مختصر و استفاده از تصاویر باکیفیت، شما را به مطالعه این شماره ترغیب کنیم. یونان در محل پیوند سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا واقع شده است و میراث‌دار یونان باستان، امپراتوری بیزانس و نزدیک چهار سده سلطهٔ ترکان عثمانی است. این کشور به عنوان مهد تمدن مغرب زمین و زادبوم دموکراسی، فلسفه غرب، بازی‌های المپیک، علوم سیاسی، نمایشنامه‌نویسی (شامل هر دو نوع کمدی و تراژدی) قابل توجه است. یونان دارای تاریخی ویژه و پرحادثه و دارنده میراث فرهنگی است که به طور قابل توجهی دارای نفوذ در آفریقای شمالی و منطقه خاورمیانه است و ساختاری بنیادی برای فرهنگ اروپا و آنچه امروز به عنوان غرب خوانده می‌شود، به حساب می‌آید. یونان زادگاه بازی‌های المپیک است. کلمات کلیدی: دانلود کتاب گردشگری، جغرافیای یونان، گردشگری، آشنایی با کشور یونان، دانلود راهنما گردشگری، بناهای تاریخی یونان، مکان های دیدنی یونان، سفر به یونان، کشور یونان، شهرهای یونان، آشنایی با کشور، برچسب‌ها: دانلود کتاب گردشگری، جغرافیای یونان، گردشگری، آشنایی با کشور یونان، دانلود راهنما گردشگری، بناهای تاریخی یونان، مکان های دیدنی یونان، سفر به یونان، کشور یونان، شهرهای یونان، آشنایی با کشور
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری