کباب غاز

کباب غاز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید محمدعلى جمالزاده
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

کباب غاز منتشر شده در ماهنامه ادبیات داستانی چوک شماره مهرماه سال 92 داستان کوتاه در ایران با مجموعه ی یکی بود یکی نبود از سید محمد علی جمالزاده در سال 1300 متولد شد. محمد علی جمالزاده در سال 1274ش. در خانواده ای روحانی در اصفهان به دنیا آمد. در هفده سالگی برای تحصیل به بیروت رفت و سپس رهسپار پاریس شد. او نخستین مجموعه ی داستان های کوتاه ایرانی را تحت عنوان یکی بود یکی نبود در سال 1300 منتشر کرد. به اعتبار همین کتاب جمالزاده را آغازگر سبک واقع گرایی در نثر معاصر فارسی و پدر داستان نویسی دانسته اند. در داستان کباب غاز گوشه هایی از زندگی ایرانیان در دوره ی مشروطه به صورتی انتقادی و با نثری ساده طنزآمیز و آکنده از ضرب المثل ها و اصطلاحات عامیانه بیان شده است. کلمات کلیدی: دانلود داستان، داستان کوتاه، داستان کباب غاز، محمد على جمالزاده، کتاب یکی بود یکی نبود، دانلود داستان زمان مشروطه، دانلود داستان های کوتاه ایرانی، برچسب‌ها: دانلود داستان، داستان کوتاه، داستان کباب غاز، محمد على جمالزاده، کتاب یکی بود یکی نبود، دانلود داستان زمان مشروطه، دانلود داستان های کوتاه ایرانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری