راهنمای فارسی سفر به آذربایجان

راهنمای فارسی سفر به آذربایجان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

راهنمای فارسی سفر به آذربایجان کتاب الکترونیکی راهنمای سفر به آذربایجان به زبان فارسی با کتابی دیگر، از مجموعه کتاب های راهنمای گردشگری سفری دیگر، با شما هستیم. جمهوری آذربایجان (به ترکی آذربایجانی: Azərbaycan Respublikası) بزرگترین کشور قفقاز و در گذرگاه اروپا و آسیای جنوب غربی و در کنار دریای خزر است. پایتخت آن باکو است. کشورهای ایران در جنوب، ارمنستان و ترکیه در غرب، گرجستان در شمال غربی و روسیه در شمال، همسایگان جمهوری آذربایجان محسوب می‌شوند؛ همچنین این کشور دارای مرز آبی با کشورهای ترکمنستان و قزاقستان در کنارهٔ دریای خزر است. جمعیت آذربایجان در سال ۲۰۱۲ حدود ۹٫۱۲۵ میلیون نفر بوده‌است. آذربایجان دارای میراث فرهنگی باستانی و تاریخی ست و اولین کشور با اکثریت مسلمان است که دارای اپرا و تئاتر شده‌است. زبان رسمی کشور ترکی آذربایجانی می‌باشد. در کنار زبان ترکی آذربایجانی، زبان‌های روسی، ارمنی، لزگی، کردی، تالشی و تاتی نیز صحبت می‌شود. ترکی آذربایجانی از نظر تقسیمات زبانی، جزئی از دسته ترکی جنوب باختری و یا ترکی اوغوز می‌باشد. ترکی آذربایجانی، ترکی استانبولی و ترکمنی در گروه ترکی جنوب باختری (اوغوز) قرار می‌گیرند. کلمات کلیدی: دانلود کتاب گردشگری، جغرافیای آذربایجان، گردشگری، آشنایی با کشور اتریش، دانلود راهنما گردشگری، مکان های دیدنی آذربایجان، سفر به آذربایجان، کشور آذربایجان، شهرهای آذربایجان، راهنمای سفر به آذربایجان به زبان فارسی، جمهوری آذربایجان، برچسب‌ها: دانلود کتاب گردشگری، جغرافیای آذربایجان، گردشگری، آشنایی با کشور اتریش، دانلود راهنما گردشگری، مکان های دیدنی آذربایجان، سفر به آذربایجان، کشور آذربایجان، شهرهای آذربایجان، راهنمای سفر به آذربایجان به زبان فارسی، جمهوری آذربایجان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری