عوارض داروهای ضد سرطان در بارداری

عوارض داروهای ضد سرطان در بارداری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پوردستگردان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

عوارض داروهای ضد سرطان در بارداری بعضی از داروهای شیمی درمانی می تواند باعث ناباروری شود. ناباروری برای یک خانم به این معناست که دیگر نمی تواند باردار شود و برای یک آقا به این معناست که او نمی تواند خانمی را باردار کند. در خانم ها شیمی درمانی می تواند به تخمدان ها آسیب بزند. این آسیب می تواند تعداد تخمک های سالم در تخمدان ها را کاهش دهد. هم چنین می تواند هورمون هایی که آنها تولید می کنند را کاهش دهد. کاهش و تغییر هورمون می تواند منجر به یائسگی پیش از موعد شود. یائسگی پیش از موعد و تعداد کم سلول های سالم می تواند باعث ناباروری شود. داروهای مطرح شده در این کتاب: وین بلاستین، تاموکسیفن، متوترکسات، ایفوسفامید، فلوئوراسیل، اتوپوزاید، سیکلوفسفامید، سیس پلاتین، کریوپلاتین، بوسولفان، داکاریازین کلمات کلیدی: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، داروهای ممنوعه دوران بارداری، دانلود کتاب زنان، مراقبت های بارداری، داروهای شیمی درمانی، داروهای سرطان، درمان سرطان، برچسب‌ها: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، داروهای ممنوعه دوران بارداری، دانلود کتاب زنان، مراقبت های بارداری، داروهای شیمی درمانی، داروهای سرطان، درمان سرطان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری