رمان نایت ساید - جلد1: چیزی از طرف شب

رمان نایت ساید - جلد1: چیزی از طرف شب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سایمون آر. گرین
  • مترجم : محمدرضا قربانی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی رمان نایت ساید - جلد1: چیزی از طرف شب سایمون آر. گرین، نویسنده‌ی بیش از یک دوجین کتاب و رمان علمی تخیلی و فانتزی است، او در ویلتشایر انگلیس روزگار می‌گذراند. ریچارد روهان همانطور که نویسنده‌ای معتبر و برنده‌ی چندین جایزه بوده‌است، بازیگر روی صحنه و فیلم نیز می‌باشد. او بیش از 100 کتاب صوتی در کارنامه کاری‌اش دارد که بعضاً با تحسین‌های بسیاری روبه‌رو شده‌است. این کتاب جلد اول از مجموعه نایت ساید (طرف شب) میباشد. جان تیلور کارگاهی که از نایت ساید فرار کرده(چون دشمنانی در پی کشتن او هستند)، بار دیگر با قبول کردن پرونده ای در باره یک دختر گمشده به نایت ساید باز می گردد که ماجراهایی در پی دارد. سری نایت ساید شامل 11 کتاب است. من تیلور هستم، جان تیلور. روی کارت ویزیتام نوشته شده که یک کارآگاه خصوصی هستم. اما درواقع تخصص من پیدا کردن هرچیز گمشده است. این استعدادیست که از زمان تولد در نایت ساید در وجودم نهفته است. من نایت ساید را مدت ها پیش ترک کردم. جانم در خطر بود. حالا در خیابان های روشن لندن زندگی می کنم. اما کار و کاسبی اخیرا کساد شده است. به همین دلیل وقتی جوانا برت که از او بوی پول به مشام میرسید، در دفترم ظاهر شد و از من خواست دختر نوجوان گمشده اش را پیدا کنم، نتوانستم نه بگویم. خیلی زود فهمیدم دختر بچه کجا رفته است: نایت ساید؛ آن شهر دوزخی که زیر لندن واقع شده است. جایی که همیشه ساعت 3 صبح است. جایی که میتوانید کنار اسطوره ها قدم بزنید و با هیولاها دمخور شوید. جایی که هیچ چیز آنچه به نظر میرسد، نیست و هر اتفاقی ممکن است. من قسم خورده بودم هرگز به آنجا بازنگردم. اما یک دختربچه به خطر افتاده و یک زن به من اعتماد کرده است. پس هیچ انتخابی ندارم... من به خانه بازمیگردم... کلمات کلیدی: دانلود مجموعه نایت ساید، نایت ساید، دانلود کتاب چیزی طرف شب، جلد 1 نایت ساید، دانلود رمان کاراگاهی، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود سری نایت ساید، دانلود کتاب فرستاده ای از نایت ساید، برچسب‌ها: دانلود مجموعه نایت ساید، نایت ساید، دانلود کتاب چیزی طرف شب، جلد 1 نایت ساید، دانلود رمان کاراگاهی، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود سری نایت ساید، دانلود کتاب فرستاده ای از نایت ساید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری