سئو و الگوریتم های گوگل

سئو و الگوریتم های گوگل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهران منصوری فر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

سئو و الگوریتم های گوگل گوگل برای بهینه‌سازی نتایج جستجو از الگوریتم‌های خاصی استفاده می‌کند که آشنایی با قوانین این الگوریتم‌ها برای هر شخصی که صاحب وب‌سایت است و یا می‌خواهد یک وب‌سایت داشته باشد ضروری محسوب می‌شود. برای اینکه بتوانید وب‌سایت خود را در نتایج گوگل به رتبه مناسبی برسانید و از طرف گوگل جریمه نشوید لازم است بدانید که این الگویتم ها به چه علت به وجود آمده‌اند و نحوه امتیازدهی وجریمه آن‌ها برای وب‌سایت‌ها چگونه می‌باشد. در این کتاب با موتور جستجوی گوگل و الگوریتم‌های گوگل پاندا، پنگوئن و مرغ مگس‌ خوار آشنا خواهید شد و نکاتی را در رابطه را بهینه‌ سازی سایت خودتان با توجه به قوانین این الگوریتم‌ها خواهید آموخت. کلمات کلیدی: الگوریتم پاندای گوگل، بهینه سازی سایت، آموزش بهینه سازی، الگوریتم های گوگل، الگوریتم مرغ مگس خوار، بهیه سازی وب، باغ وحش گوگل، گوگل پنگوئن، برچسب‌ها: الگوریتم پاندای گوگل، بهینه سازی سایت، آموزش بهینه سازی، الگوریتم های گوگل، الگوریتم مرغ مگس خوار، بهیه سازی وب، باغ وحش گوگل، گوگل پنگوئن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری