مقالاتی درباره زندگی و افکار سید احمد فردید

مقالاتی درباره زندگی و افکار سید احمد فردید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید احمد فردید
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی مقالاتی درباره زندگی و افکار سید احمد فردید سید احمد فردید یکی از چالش برانگیزترین و موثرترین و بر خلاف عادت ترین فیلسوفان معاصر ایران است که اندیشه هایش همواره مورد موافقت و مخالفت اصحاب اندیشه و فکر بوده است. در این کتاب مقالاتی در باب افکار و زندگی وی می خوانیم.... چه موافق اندیشه فردید باشیم و چه مخالف، نمی توانیم از تاثیرگذاری او بر نسلی از روشنفکران ایرانی غافل شویم. نسلی که بسیاری را از جمله داریوش شایگان، داریوش آشوری، احسان نراقی، جلال آل احمد، رضا داوری اردکانی، محمدرضا مددپور، عباس معارف، مرتضی آوینی و ... را در برمی گیرد. به همین دلیل سزاست که بر روی گفتار او مطالعات بیشتری صورت گیرد و کاوشی در آرا و افکار این فیلسوف شفاهی انجام پذیرد. این مجموعه مقالات به همین هدف گردآوری شده است. کلمات کلیدی: سید احمد فردید، افکار احمد فردید، فیلسوف ایرانی، اندیشه های فردید، زندگی سید احمد فردید، فردید نامه، زندگی نامه، دانلود کتاب زندگی نامه، برچسب‌ها: سید احمد فردید، افکار احمد فردید، فیلسوف ایرانی، اندیشه های فردید، زندگی سید احمد فردید، فردید نامه، زندگی نامه، دانلود کتاب زندگی نامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری