شهرزاد

شهرزاد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هاروکی موراکامی
  • مترجم : گیل آوایی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

شهرزاد این کتاب به صورت 2زبانه (انگلیسی-فارسی) می باشد. پس از هر عشق بازی او مانند ملکه شهرزاد در داستان هزار و یک شب، داستان عجیب و غریبی برای هابارا تعریف کرده است. البته اگرچه هابارا برخلاف پادشاه، بنا نداشت که بامداد همان شب سر از او جدا کند (هرچند تا صبح با پادشاه هرگز نماند) برای هابارا داستان تعریف می کرد چون خودش میخواست. هابارا هم فکر می کرد که او از غلتیدن در رخت خواب و حرف زدن با مردی در چنان وقت بی حالی و خلسه پس از عشقبازی لذت میبرد و هم احتمالا برای این که دلش می خواست به هابارا آرامش دهد چون او هر روز می بایست محبوس در خانه می گذراند. برای همین هابارا او را شهرزاد، روایتگر قصه نامیده بود. کلمات کلیدی: داستان شهرزاد موراکامی، دانلود کتاب دو زبانه، دانلود داستان خارجی، کتاب داستان ژاپنی، کتاب ترجمه شده، داستان ژاپنی، داستان کوتاه، دانلود داستان، داستان اجتماعی، داستان هیجان انگیز، دانلود داستان ترجمه شده، برچسب‌ها: داستان شهرزاد موراکامی، دانلود کتاب دو زبانه، دانلود داستان خارجی، کتاب داستان ژاپنی، کتاب ترجمه شده، داستان ژاپنی، داستان کوتاه، دانلود داستان، داستان اجتماعی، داستان هیجان انگیز، دانلود داستان ترجمه شده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری