هنسل و گرتیل

هنسل و گرتیل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : برادران گریم
  • مترجم : لطف الله لطفی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

هنسل و گرتیل هنسل و گرتیل اثر جاودانه برادران گریم است که به چندین زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده است و چندین اثر هنری نیز از آن اقتباس شده است. خلاصه داستان این است که خواهر و برادری در جنگل راه را گم می‌کنند تا به خانه پیرزن جادوگری می‌رسند و ... در ویرایش‌های نخستین مجموعه داستان‌های برادران گریم، کسی که شوهرش را مجبور به رها کردن بچه‌ها می‌کرد خود مادر آنها بود و نه نامادری شان. اما ازآنجاکه ازنظر جامعه ناخوشایند بود که مادری بخواهد فرزندان خود را بکشد یا به آنها آسیب برساند، بنابراین آن را تغییر دادند و نامادری (مادر اندر) را جایگزین مادر کردند. این کتاب معمولا در سایت های فارسی زبان با کیفیت خیلی پایین به نشر رسیده است. مترجم در پی آن شد تا ویرایش جدید آن را ترجمه کرده و با کیفیت عالی در اختیار کودکان نازنین قرار دهد. لازم به تذکر است که ترجمه این اثر، به لهجه فارسی افغانستان و تاجکستان نزدیکتر است تا به فارسی ایران. کلمات کلیدی: داستان مصور، داستان کوتاه کودکان، قصه های بچه ها، قصه های کودکان، داستان کوتاه، داستان آموزنده، دانلود داستان، داستان ترجمه شده، دانلود کتاب کودک، برچسب‌ها: داستان مصور، داستان کوتاه کودکان، قصه های بچه ها، قصه های کودکان، داستان کوتاه، داستان آموزنده، دانلود داستان، داستان ترجمه شده، دانلود کتاب کودک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری