خوردن حیوانات

خوردن حیوانات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جاناتان سفران فوئر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

خوردن حیوانات نویسنده کتاب، جاناتان سفران فوئر، دانش آموخته فلسفه و یک نویسنده شناخته شده آمریکایی است که هم اکنون در دانشگاه نیویورک نویسندگی خلاقانه تدریس می کند. او بیشتر دوره نوجوانی و دانشجویی اش را بین گیاهخواری و گوشتخواری در نوسان بود. وقتی که پدر شد تصمیم گرفت تا درباره این پرسش های کلیدی تحقیق کند: چرا ما حیوانات را می خوریم؟ گوشت حیوانات چطور به بشقاب ما می‌رسد؟ الزامات و پیامدهای خوردن حیوانات چیستند؟ کتاب حاضر روایت شخصی نویسنده را با سه سال ژورنالیسم تحقیقی وی برای بررسی وجوه مختلف این پرسش ها در هم می آمیزد. مضمون اصلی این کتاب دفاع از گیاهخواری نیست بلکه تأمل و آگاهی بخشی درباره جنبه های مختلف استفاده از حیوانات برای غذا است: نقش گوشت در فرهنگ عامه و سنت های غذایی، تاریخ شکل گیری و رشد صنعت دامداری، وضعیت حیوانات در دامداری ها و کشتارگاه های صنعتی، اثرات صید صنعتی بر اکوسیستم دریایی، نقش دامداری های صنعتی در ایجاد بیماری های همه گیر، زوال دامپروری سنتی و روش های آلترناتیو دامداری در جهان امروز از حیطه هایی هستند که در این کتاب طرح می شوند. مانند بیشتر کشورهای جهان، در دهه های اخیر دامداری صنعتی در ایران هم رو به گسترش بوده است در حالی که مردم خیلی کم درباره سازو کار و پیامدهای این صنعت ستمگرانه و مخرب آگاهی دارند. کلمات کلیدی: دانلود کتاب سلامتی، تغذیه سالم، اصول تغذیه، گیاهخواری، گیاهخوار، آشپزی بدون گوشت، وگن، دامداری، کشتارگاه های صنعتی، صید صنعتی، زندگی وگن، برچسب‌ها: دانلود کتاب سلامتی، تغذیه سالم، اصول تغذیه، گیاهخواری، گیاهخوار، آشپزی بدون گوشت، وگن، دامداری، کشتارگاه های صنعتی، صید صنعتی، زندگی وگن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری