ره توشه عزاداران حسینی

ره توشه عزاداران حسینی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسلم شوبکلائی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

ره توشه عزاداران حسینی خرابات اینجاست. دم در، شعله های مجمر عشق باد را به بازی گرفته اند. به آوای زیارت نامه ی عشق بغزم ترکید، اشکم جاری شد و من وامانده اذن ورود یافتم. من اشک هایم را بر سجاده ثواب می ریزم، همان که مهرش تربت آقاست. من اشک می ریزم و جوانی روضه می خواند: امام حسین (ع) با انگشت خود خون را از دندان علی پاک کرد، نه اشتباه می کنم. از شدت زخم ها سرتاپای علی رنگ خون گرفته، پس قصد او پاک کردن دندان نیست. انگشت را در دهان علی اکبر نهاد و خون از دهانش بیرون کشید تا زبان در دهان بچرخاند و با صدایی دلنشی همان صدایی که اهل خیمه گاه را توان دوباره می داد، سخنی بگوید. شاید امام منتظر بود یک بار دیگر بشنود که یا ابتاه. اما علی از شدت درد پا بر زمین زد و جان داد. کلمات کلیدی: امامان معصوم، کربلا، دانلود کتاب زندگینامه، داستان کربلا، قیام امام حسین، قیام کربلا، شهادت امام حسین، حادثه عاشورا، امام حسین، داستان عاشورا، حماسه عاشورا، وقایع عاشورا، خاندان بنی هاشم، برچسب‌ها: امامان معصوم، کربلا، دانلود کتاب زندگینامه، داستان کربلا، قیام امام حسین، قیام کربلا، شهادت امام حسین، حادثه عاشورا، امام حسین، داستان عاشورا، حماسه عاشورا، وقایع عاشورا، خاندان بنی هاشم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری