استارتاپ آخر هفته

استارتاپ آخر هفته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی علیپور سخاوی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

استارتاپ آخر هفته استارتاپ ویکند (Startup Weekend) یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) بر‌گزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند. کتاب حاضر که برگرفته از تجربه موسسان این رویداد جهانی است، نکات بسیار ارزشمند و جالبی را در زمینه روشهای نوین تبدیل ایده به محصول تجاری، درک مفاهیم نوین کارآفرینی و ابزارهای مورد نیاز کارآفرینان امروزی را در قالب مثال های واقعی ارایه می دهد. کلمات کلیدی: استارتاپ ویکند، Startup Weekend، کار آفرینی، ایده های تجاری، ایده های کارآفرینی، مهدی علیپور سخاوی، ساخت نرم افزار، استارت آپ، ساخت نرم افزار، برچسب‌ها: استارتاپ ویکند، Startup Weekend، کار آفرینی، ایده های تجاری، ایده های کارآفرینی، مهدی علیپور سخاوی، ساخت نرم افزار، استارت آپ، ساخت نرم افزار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری