تست های آزمایشگاهی در بلوغ دیررس

تست های آزمایشگاهی در بلوغ دیررس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پوردستگردان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

تست های آزمایشگاهی در بلوغ دیررس بلوغ رسیدن به سن رشد است. یعنی پسر شما مرد و دختر شما زن می شود. در طی بلوغ، تغییرات سریعی در وضعیت جسمی و روحی فرزند شما رخ می دهد. بلوغ زیربنای زندگی بزرگسالی است، جامعه امروز نسبت به زمانی که شما دوره بلوغ را طی می کردید بسیار تغییر کرده است. فرزندان شما به وسایل ارتباط جمعی، اینترنت، ماهواره و ... دسترسی دارد. نفوذ شما روی فرزند جوان تان کمتر از نفوذی است که پدر و مادرتان روی شما داشتند. همه اینها موجب شده که تجربه جنسی قبل از ازدواج افزایش یابد ابتلا به بیماری های مقاربتی، ازدواج ناموفق، حاملگی ناخواسته و مشکلات روانی از همین دوره ممکن است شروع شود. لذا دوره بلوغ از اهمیت خاص برخوردار است. کلمات کلیدی: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، دانلود کتاب پزشکی، مشکلات بلوغ، بلوغ دیررس، تست های آزمایشگاهی، برچسب‌ها: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، دانلود کتاب پزشکی، مشکلات بلوغ، بلوغ دیررس، تست های آزمایشگاهی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری