انقلاب غذایی

انقلاب غذایی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جان رابینز
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

انقلاب غذایی در کتابی که احتمالا پدیده صنعت نشر در این دهه خواهد بود، جان رابینز، اطلاعات و انگیزه لازم را برای بازیابی سلامت بدن و کره زمین ارائه میکند. این کتاب که مملو از دینامیت های سیاسی است، زندگی ما را تغییر خواهد داد. مولف این کتاب را بسیار بی پروا، بی محابا و با استناد به تحقیقات مفصل نگاشته است، پس خواندن آن یک الزام به شمار می آید جان رابینز با قلم جسور و مجاب کننده خود، بادکنک افسانه هایی را که هر ساله میلیون ها آمریکایی را روانه قبر می کند ترکانده است. انقلاب غذایی به شما می آموزد که چگونه زندگی خود را نجات دهید و عمر طولانی داشته باشید. این کتاب همچنین به شما نشان میدهد که چقدر ساده میتوانید ستم به کره زمین را کاهش بدهید و در عوض، از زندگی و سلامتی خود لذت ببرید. این، یکی از معدود کتابهایی است که خواننده را متحول میکند. این کتاب را بخوانید و به هر کسی که می شناسید، خواندش را توصیه کنید. کلمات کلیدی: دانلود کتاب سلامتی، تغذیه سالم، اصول تغذیه، درمان چاقی، بهترین روش کم کردن وزن، رژیم کاهش وزن، رژیم غذایی، برنامه غذایی، انقلاب غذایی، دانلود کتاب پزشکی، پیشگیری از سرطان، رژیم غذایی آمریکایی، گیاهخواری، رژیم گیاهی، بررسی محصولات غذایی، تغذیه مناسب برای گروه خونی، برچسب‌ها: دانلود کتاب سلامتی، تغذیه سالم، اصول تغذیه، درمان چاقی، بهترین روش کم کردن وزن، رژیم کاهش وزن، رژیم غذایی، برنامه غذایی، انقلاب غذایی، دانلود کتاب پزشکی، پیشگیری از سرطان، رژیم غذایی آمریکایی، گیاهخواری، رژیم گیاهی، بررسی محصولات غذایی، تغذیه مناسب برای گروه خونی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری