آشنایی با نرم افزار تخصصی طراحی کشتی

آشنایی با نرم افزار تخصصی طراحی کشتی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین علیمردانی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آشنایی با نرم افزار تخصصی طراحی کشتی آشنایی با نرم افزار تخصصی طراحی کشتی ( Shipconstructor ) این مقاله در مورد آشنایی با  نرم افزار تخصصی طراحی سازه، پایپینگ، پوسته، تهویه مطبوع کشتی با نرم افزار Shipconstructor می باشد. این نرم افزار با توجه به خصوصیات یاد شده در مقاله نسبت به سایر نرم افزار های تخصصی طراحی کشتی نرم افزاری کاربر پسند تر می باشد. با توجه به گرانی و مشکلات تهیه و خرید  نرم افزار های تخصصی طراحی کشتی، نرم افزار یاد شده گزینه خوبی برای طراحی کشتی های کوچک و بزرگ توسط کارخانه های کشتی سازی و دفاتر طراحی می باشد. امید است مورد قبول دانشجویان رشته های مکانیک و علوم دریایی خصوصاً کشتی سازی باشد. کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار، نرم افزار مهندسی، علوم دریایی، کشتی سازی، آموزش نرم افزار طراحی کشتی، طراحی کشتی، کشیدن نقشه کشتی، آموزش نرم افزار Shipconstructor، طراحی پایپینگ، برچسب‌ها: آموزش نرم افزار، نرم افزار مهندسی، علوم دریایی، کشتی سازی، آموزش نرم افزار طراحی کشتی، طراحی کشتی، کشیدن نقشه کشتی، آموزش نرم افزار Shipconstructor، طراحی پایپینگ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری