شگفتی های آب در قرآن کریم

شگفتی های آب در قرآن کریم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : وحید نورافشان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

شگفتی های آب در قرآن کریم در این کتاب به صورت پیشرفته و کاملا علمی به اسرار آب پرداخته می شود... این ماده به قدری شگفت انگیز و اسرارآمیز است که که حتی میتوان با آن وجود خداوند را اثبات نمود... قرآن کریم در آیات متعددی انسان را به توجه و دقت در جهان آفرینش فرا خوانده است و از سوی دیگر خود آیاتی دارد که به صورت صریح یا اشاره، حقایقی را از راز و رمز جهان بیان کرده است. اگر چه رسیدن به لایه‌ های عمیق قرآن کاری دشوار و از مرحله‌ای به بعد، برای بشر عادی محال است، اما این دریای ژرف همواره شیفتگان معرفت و شناخت را به خود مجذوب کرده است. کلمات کلیدی: شناخت آب، water، درباره آب، اهمیت آب در قرآن، آب از دیدگاه قرآن، شگفتی آب در قرآن کریم، مولکول آب، آیاتی درباره آب، دانلود کتاب مذهبی، دانلود کتاب علمی، علوم قرآنی، برچسب‌ها: شناخت آب، water، درباره آب، اهمیت آب در قرآن، آب از دیدگاه قرآن، شگفتی آب در قرآن کریم، مولکول آب، آیاتی درباره آب، دانلود کتاب مذهبی، دانلود کتاب علمی، علوم قرآنی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری