دیکشنری اصطلاحات کامپیوتر و اینترنت

دیکشنری اصطلاحات کامپیوتر و اینترنت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Catherine Anne Covington
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

دیکشنری اصطلاحات کامپیوتر و اینترنت نویسندگان: Douglas Downing Ph.D. , Michael Covington Ph.D. , Melody Maudlin Covington , Catherine Anne Covington فرهنگ لغات کامپیوتر و اینترنت هر روز در حال وسیع‌تر شدن است و مدام کلمات و اصطلاحات جدیدی به آن اضافه می‌شود. به همین دلیل نیاز به چنین فرهنگ لغاتی که خود را با آخرین فناوری‌های کامپیوتر تطبیق داده است، به شدت احساس می‌شود. این فرهنگ بیشتر به درد کاربران خانگی غیر فنی می‌خورد که می‌خواهند از عبارات و اصطلاحات کامپیوتری جدید سر در بیاورند. این کتاب شامل بیش از ۳۲۰۰ عبارت مرتبط با کامپیوتر است که به زبان ساده شرح داده شده‌اند و می‌توانند نیاز شما را در درک معانی کامپیوتر و اینترنت برآورده سازند… کتاب دیکشنری اصطلاحات کامپیوتر و اینترنت بارون از مجموعه کتاب‌های Barron’s Educational Serie میباشد. این کتاب، مجموعه ای کامل از کلمات و اصطلاحات مورد استفاده در کامپیوتر و اینترنت را جمع آوری کرده است و میتوان گفت با داشتن این کتاب مشکل شما در فهم اصطلاحات کامپیوتری مرتفع خواهد شد. دیکشنری اصطلاحات کامپیوتر | Dictionary of Computer and Internet Terms برای دانشجویان کامپیوتر، مهندسان و افراد شاغل در این حرفه، و نیز کاربران عادی مفید و کاربردی است. کلمات کلیدی: فرهنگ لغت کامپیوتر، فرهنگ لغت تخصصی، اصطلاحات علمی انگلیسی، دانلود دیکشنری کامپیوتر، دیکشنری اصطلاحات کامپیوتر و اینترنت، آموزش اصطلاحات اینترنت، آموزش اصطلاحات کامپیوتر، Dictionary of Computer and Internet Terms، برچسب‌ها: فرهنگ لغت کامپیوتر، فرهنگ لغت تخصصی، اصطلاحات علمی انگلیسی، دانلود دیکشنری کامپیوتر، دیکشنری اصطلاحات کامپیوتر و اینترنت، آموزش اصطلاحات اینترنت، آموزش اصطلاحات کامپیوتر، Dictionary of Computer and Internet Terms
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری