بیماری های بیضه

بیماری های بیضه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پوردستگردان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بیماری های بیضه در این کتاب سعی شده است اختلالات شایع بیضه بررسی گردد. کار بیضه ها ساختن « منی » است و « منی » چون در بیضه ها فراهم شود شهوت مردانه ایجاد می کند. بدون کار کردن بیضه ها، یعنی بدون ساخته شدن « منی » در کیسه ها، مرد شهوت نخواهد داشت و نخواهد توانست با همسرش عمل آمیزش انجام دهد. بیضه هایی می توانند کار خود را درست انجام دهند که از لحاظ اندازه، متعادل و سالم باشند. بیضه های کوچک تر از حد متعادل در کار ساختن « منی » نخواهند توانست به حد لازم و به اندازه کافی از عهده برآیند. هر چه بیضه ها کوچک تر از اندازه متعادل باشند، به همان نسبت در کار خود یعنی ساختن « منی » ناتوان تر خواهند بود. کلمات کلیدی: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، دانلود کتاب مردان، سرطان بیضه، بیماری های مردان، مشکلات بیضه در مردان، مشکلات جنسی مردان، برچسب‌ها: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، دانلود کتاب مردان، سرطان بیضه، بیماری های مردان، مشکلات بیضه در مردان، مشکلات جنسی مردان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری