بازی شطرنج با قواعد منچ

بازی شطرنج با قواعد منچ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مبین شاطریان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بازی شطرنج با قواعد منچ خاطراتی در کسب و کار متن باز اگر شما با نرم افزار آزاد و متن باز آشنایی ندارید بهتر است عبارت نرم افزار آزاد «Free Foundation Software» را در اینترنت جستجو کنید و هر از گاهی به جای منچ به سراغ بازی شطرنج بروید! شما دوست دارید به سمت آزادی حرکت کنید یا ترجیح می دهید در دنیای انحصاری زندگی کنید؟ دنیای آزاد و دنیای انحصاری معایب و مزایا خود را دارند. هیچ چیز متلق نیست، دنیای پایه ی احتمالی هم ارد. ایده لوژی متن باز یا انحصاری کامل و یا انحصاری مجانی یا کپی لفت یا نرم افزار آزاد یا پیزها دیگر باید در زمان و بستر مناسب خودشان اعمال شوند. گاهی یک دیکتاتور یک جامعه را نجات می دهد و گاهی دموکراسی ولی آن چیزی در طول زمان زیاد باقی می ماند ایدولوژی بر مبنای حرکت به سوی حق است. این کتاب مشکلات و بداندیشی هایی که در هنگام ایجاد یک پروژه متن باز ممکن است به وجود بیاید را بررسی می کند. کلمات کلیدی: نرم افزار آزاد، لینوکس، دانلود کتاب برنامه نویسی، پروژه کامپیوتری، کسب و کار متن باز، متن رایگان، نرم افزار رایگان، دانلود کتاب کامپیوتر و اینترنت، دانود پروژه متن باز، برچسب‌ها: نرم افزار آزاد، لینوکس، دانلود کتاب برنامه نویسی، پروژه کامپیوتری، کسب و کار متن باز، متن رایگان، نرم افزار رایگان، دانلود کتاب کامپیوتر و اینترنت، دانود پروژه متن باز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری