زندگینامه استالین stalin

زندگینامه استالین stalin

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : EDVARD RADZINSKY
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

زندگینامه استالین stalin کتاب حاضر به نسخه ی انگلیسی می باشد. این کتاب نخستین زندگینامه استالین است که توسط ادوارد رازینسکی به زبان روسی نوشته شده است، توسط ویلتس به زبان انگلیسی برگردانده شده است و توسط انتشارات روزنامه اطلاعات به زبان فارسی به چاپ رسیده است. کتاب شرح زندگی استالین از قبل از حکومت کمونیستها در روسیه تا زمان مرگ استالین است که در آن شرح چگونگی جانشینی استالین بعد از لنین است و شرح تصفیه حسابهای خونین اعضای حزب کمونیست از جمله قتل تروتسکی در مکزیک است. کلمات کلیدی: استالین، زندگینامه استالین، درباره استالین، دانلود کتاب سیاسی، کمونیست، سوسیالیسم، دانلود pdf کتاب استالین، کتاب استالین به زبان انگلیسی، دانلود کتاب انگلیسی، برچسب‌ها: استالین، زندگینامه استالین، درباره استالین، دانلود کتاب سیاسی، کمونیست، سوسیالیسم، دانلود pdf کتاب استالین، کتاب استالین به زبان انگلیسی، دانلود کتاب انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری