آهونامه ؛ نُت های اساطیری آوازی گمشده

آهونامه ؛ نُت های اساطیری آوازی گمشده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : وحید محمدی پای اندر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی آهونامه ؛ نُت های اساطیری آوازی گمشده کتاب آهو نامه ؛ نُت های اساطیری آوازی گمشده سال 1392 توسط نشر داستان منتشر شد . این مجموعه دربرگیرنده ی سی و پنج شعر سپید از وحید محمدی پای اندر است. پیمودن به پای تو، بیابان این خیابانِ خموشِ ناگهان فاعلاً فَعلَ فاعلاً فَعلَ استخوانی در گلوی راهم گم پیاده در شهر تنت - شهری که پیغمبران در آن آیه های بلوغ خوانده اند آهونشان ترین عابر شهر صیادی تیر خورده ام تنهایی زخمم تلخ سوخته ای دستم که به تنت برسد عیسی پیغمبری اش را پس می دهد زخمی تر از آنم که به پای تو بیایم تن گرد بیابان های تنت راهی به قرار هر روزمان تا در هم پیدا شویم تا در هم نشانی بجوئیم کلمات کلیدی: دانلود شعر، مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، شعر نو، دانلود شعر آزاد، کتاب شعر، دانلود شعر اجتماعی، شعر نو، برچسب‌ها: دانلود شعر، مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، شعر نو، دانلود شعر آزاد، کتاب شعر، دانلود شعر اجتماعی، شعر نو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری