آموزش نود جی اس و اکسپرس - Node.js & Express

آموزش نود جی اس و اکسپرس - Node.js & Express

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن تفرشی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش نود جی اس و اکسپرس - Node.js & Express این کتاب با هدف آشنایی  شما با node.js و درباره مواردی که احتیاج داردید درباره توسعه اپلیکشن Node.js نیاز دارد تالیف شده است و این متن مشابه آموزش های “Hello World” می باشد. هدف این است که خواننده عزیز بعد از اتمام این کتاب توانی خلق یا به عبارت دیگری تولید یا به عبارت عامیانه توانی کدنویسی کامل یک اپلیکشین تحت Node.js که به کاربرها این اپلیکشین این اجاره را می دهد که فایل ها خود را در این اپلیکشین تحت وب بارگزاری کنند و در آموزش قدم به قدم تا رسیدن به خلق کامل این اپلیکشن به توضیح قسمت به قسمت کدها می شود . این کتاب مناسب افرادی است که پیشتر از خواندن این کتاب آشنای کافی با زبانی object-oriented نظیر Ruby . Python . PHP یا Java و همچنین حداقل تجربه ی در زمینه کار با JavaScript را داشته باشند و اگر پیشتر از این هیچ آشنائی با Node.js ندارید این کتاب مناسب شما می باشد. لازم است خواننده پیشتر از این در جهت توسعه با زبان های یاد شده بالا تجربه ای داشته باشد و همچنین با ساختار های Object-oriented آشنای داشته باشد زیر این متن به توضیح جنس متغییر ها یا کنترل ساختمان و توابع مسائل نظیر به این نمی پردازد. جهت درک متن این کتاب نیاز است شما با ساختارهای یاد شده پیشتر از این آشنائی داشته باشید. به هر حال همانطور که مستحضر هستید ساختار توابع( functions ) و شئی ( object ) در جاوا اکسریپت با اکثر زبان ها متفاوت است و در متن پیش رو در این خصوص جزئیات بیشتری ارائه خواهد شد. کلمات کلیدی: جاوا اکسریپت، دانلود کتاب نود جی اس و اکسپرس، javascript، آموزش جاوا اسکریپت، دانلود کتاب برنامه نویسی جاوا، آموزش ساخت برنامه تحت وب، توسعه اپلیکشن Node js، ساخت اپلیکیشن جاوا، برچسب‌ها: جاوا اکسریپت، دانلود کتاب نود جی اس و اکسپرس، javascript، آموزش جاوا اسکریپت، دانلود کتاب برنامه نویسی جاوا، آموزش ساخت برنامه تحت وب، توسعه اپلیکشن Node js، ساخت اپلیکیشن جاوا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری