مردی از جنس ملکوت

مردی از جنس ملکوت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

مردی از جنس ملکوت نگاهی کوتاه به زندگی سراسر افتخار و آثار جاودان استاد گرانمایه محمود فرشچیان خیز تا بر کلک آن نقاش جان افشان کنیم کاین همه نقش عجب در گردش پرگار داشت و نقاشان تصویرگر عشقند، که نقش خیال بر در و دیوار دل می زنند. و استاد بسیار عزیز و گرانمایه، استاد فرشچیان که گویی در آیینه ی قلب عاشق و صاف و صیقلی اش ، نقش ها رنگ می پذیرند و از صفحه سپید دل با دستان قدرتمند و  هنرمندش به روی تابلو جان می گیرند. و هر نقش یک شعر بلند است از ضمیر تابناک نقاش ، که بر روی بوم نقاشی جان گرفته است. و هر تابلو یک مثنوی بزرگ است، که با زبان خطوط و رنگ سخن می گویند. استاد فرشچیان، خود حافظ دیگریست که با زبان رنگ شعر می گوید ...  استاد فرشچیان: آن هنری ماندگار و جاوید است که به مفاهیم انسانی وفادار باشد. کلمات کلیدی: زندگینامه، دانلود کتاب زندگی نامه، زندگینامه استاد فرشچیان، نقاش بزرگ ایران، خالق مینیاتور، حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، نقاشی های فرشچیان، بیوگرافی فرشچیان، محمود فرشچیان، برچسب‌ها: زندگینامه، دانلود کتاب زندگی نامه، زندگینامه استاد فرشچیان، نقاش بزرگ ایران، خالق مینیاتور، حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، نقاشی های فرشچیان، بیوگرافی فرشچیان، محمود فرشچیان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری