کتاب علل بزرگی غدد لنفاوی

کتاب علل بزرگی غدد لنفاوی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پوردستگردان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

کتاب علل بزرگی غدد لنفاوی گره های لنفاوی اندام بیضی شکل از سیستم ایمنی بدن، به طور گسترده ای در سراسر بدن از جمله زیر بغل و معده و مرتبط با عروق لنفاوی پخش شده است. غدد لنفاوی شامل سلول های B، T و سایر سلولهای ایمنی می باشد. غدد لنفاوی به عنوان فیلتر و یا تله ذرات بیگانه مانند برخی سلول های سرطانی عمل می کنند و در عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن مهم هستند. آنها شدیداً با گلبول های سفید خون به نام لنفوسیت ها و ماکروفاژها بسته بندی شده اند. تغییرات ظاهری غدد لنفاوی میتواند یک علامت از یک بیماری باشد. تبدیل شدن آنها به التهاب یا بزرگ شدن در شرایط مختلف، که ممکن است از پیش پا افتاده، مانند عفونت گلو محدوده، به تهدید کننده حیات مانند سرطان غدد لنفاوی، مثانه، خون و یا ایدز باشد( در اکثر بیماری ها غدد لنفاوی قرمز رنگ هستند و درد شدیدی دارند). وضعیت غدد لنفاوی بسیار مهم است که آن را برای مرحله بندی سرطان، تصمیم می گیرد که درمان به کار گرفته شود، استفاده می شود و یکی از بهترین راه ها برای تشخیص زودهنگام و درمان آن است. تورم هنگامی که التهاب یا بزرگ شدن گره های لنفاوی می تواند سخت، سفت و یا مناقصه است. غدد لنفاوی همچنین می تواند با بیوپسی تشخیص داده شود هر زمان که آنها ملتهب است. در این کتاب درباره غدد لنفاوی در بدن انسان و علل زمینه ساز بزرگی این غدد بحث میشود. کلمات کلیدی: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، غدد لنفاوی، ورم غدد لنفاوی، سرطان، برچسب‌ها: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، غدد لنفاوی، ورم غدد لنفاوی، سرطان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری