بشنو از نی

بشنو از نی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بشنو از نی نگاهی کوتاه به زندگی و آثار مولانا آن شب در خانه بهاءالدین شور و نشاط عجیبی موج میزد، عده زیادی از خدمتکاران با طَبَق های پر از میوه و شیرینی از میهمانان پذیرائی می کردند، بوی خوش عود و اسفند در فضای خانه پراکنده شده بود. تعداد زیادی از علما، بزرگان و مردم بلخ برای گفتن تبریک تولد فرزند نورسیده سلطان العلماء معروف به بهاءالدین که یکی از بزرگان و عالمان مشهور خراسان آن روز به شمار می رفت به آنجا آمده بودند. مراسم نامگذاری دومین فرزند بهاءالدین طی آداب ویژه ای برگزار شد.  بهاءالدین که نام فرزند اول خود را علاءالدین محمد نام نهاده بود فرزند نورسیده خود را که بعدها به مولانا مشهور شد؛ جلال الدین محمد نام گذاشت. کلمات کلیدی: مولانا، درباره مولانا، دانلود کتاب شعر مولانا، جلال الدین محمد، آثار مولانا، زندگی نامه مولانا، حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، برچسب‌ها: مولانا، درباره مولانا، دانلود کتاب شعر مولانا، جلال الدین محمد، آثار مولانا، زندگی نامه مولانا، حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری