پای رودخانه ی تیمز

پای رودخانه ی تیمز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماریو بارگاس یوسا
  • مترجم : پژمان رضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

پای رودخانه ی تیمز پای رودخانه ی تیمز از آخرین و برجسته ترین آثار نمایشی ماریو بارگاس یوسا، برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات است. در این اثر کوتاهِ تک پرده ای که تنها دو پرسوناژ دارد ماریو بارگاس یوسا با قلم جادویی خود بار دیگر به حوزه همیشه مورد علاقه اش یعنی بررسی مرزهای بین واقعیت و مجاز می پردازد و در این مرزبانی زوایای تاریک زندگی ابناء بشر را از ساده ترین و بدوی ترین تا پیچیده ترین و مبهم ترین لحظات آن مورد بررسی قرار می دهد. بحران هویت و جستجوی آن که از دیگر دغدغه های یوسا در تمام آثارش و در کلیه ی سطوح فردی اجتماعی و تاریخی بوده است در این اثر بیش از پیش هویداست. کلمات کلیدی: ماریو بارگاس، دانلود داستان، داستان، دانلود نمایشنامه، نمایش نامه، نمایشنامه خارجی، آثار نمایشی ماریو بارگاس یوسا، برچسب‌ها: ماریو بارگاس، دانلود داستان، داستان، دانلود نمایشنامه، نمایش نامه، نمایشنامه خارجی، آثار نمایشی ماریو بارگاس یوسا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری