منطق شیطان

منطق شیطان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امین قضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

منطق شیطان کتاب عهد عتیق داستان مقاومت یهود و شیوه ی تولید دامپروری در مقابل شیوه ی تولید کشاورزی در دوره ی برده داری است. شیوه ی تولید دامپروری بر مالکیت بر احشام مبتنی است و شیوه ی تولید کشاورزی بر مالکیت بر زمین. این دو مالکیت متفاوت، منجر به تغییرات عظیمی در شیوه ی تفکر، نحوه ی اداره ی قوم، شکل ویژه ی خداوند و مهمتر از همه منجر به شکل گیری سوژه ای متفاوت می شود. در این کتاب نشان خواهم داد که شیوه ی تولید دامپروری، منجر به شکل گیری سوژه ای می شود که دوپاره و دارای تضادهای درونی بسیار عمیقی است که بعدا به صورت سوژه ی اودیپی شناخته می شود. ارزشگذاری های که امروز مذاهب سامی در عمق لایه های ذهن ما بوجود آورده اند بیشتر نتیجه ی مستقیم یا غیرمستقیم شیوه ی تولید دامپروری است....   کلمات کلیدی: دانلود کتاب عهد عتیق، دانلود کتاب های یهودیان، داستان های عهد عتیق، دام پروری در یهود، منطق شیطان، برچسب‌ها: دانلود کتاب عهد عتیق، دانلود کتاب های یهودیان، داستان های عهد عتیق، دام پروری در یهود، منطق شیطان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری