آلرژی در بدن انسان

آلرژی در بدن انسان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پوردستگردان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آلرژی در بدن انسان آلرژی واکنش سیستم ایمنی بدن است و هنگامی ایجاد می شود که سیستم ایمنی ماده ا ی را که معمولاً برای بدن بی ضرر است اشتباهاً به عنوان ماده ای زیان آور شناسایی می کند و بر علیه آن وارد عمل می شود. بدن انسان به طور معمول در مقابل عوامل مضری مانند ویروسها و باکتریها از خود دفاع می کند. اما گاهی اوقات این دفاع در مقابل مواد بی ضرری مانند گرد و غبار، کپکها، یا گرده ی گیاهان صورت می گیرد. کلمات کلیدی: مشکلات التهابی پوست، خارش پوست، درمان آلرژی پوست، آشنایی با انواع آلرژی، علایم آلرژی، درمان حساسیت، درمان آلرژی، رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، برچسب‌ها: مشکلات التهابی پوست، خارش پوست، درمان آلرژی پوست، آشنایی با انواع آلرژی، علایم آلرژی، درمان حساسیت، درمان آلرژی، رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری