سلمان هراتی شاعری که باید از نو شناخت

سلمان هراتی شاعری که باید از نو شناخت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

سلمان هراتی شاعری که باید از نو شناخت گوشه‌گوشه‌ی ادبیات ایران زمین، همواره شاهد ظهور چهره‌هایی بوده که هیچگاه به اندازه نامشان و هرگز درخور جایگاهشان، خصوصا برای عامه مردم، شناخته نشده‌اند. زنده‌یاد سلمان هراتی یکی از آن خیلی‌هاست ... بیشتر اشعار سلمان، مستقیم یا غیر مستقیم به بازگویی اعتقادات و برداشت‌های اجتماعی و سیاسی او می‌پردازد. سلمان هراتی شعر را برای ادای تعهد اجتماعی و حتی گاه سیاسی خود می‌داند. سلمان هراتی، جزو پانزده شاعر برگزیده بیست سال شعر جنگ است که در سال ۱۳۷۹ معرفی شد. در شعر او جنگ عنصری ضدبشر و منفی نیست، بلکه زیبا و واجب است. این کتاب تقدیم به تمام علاقمندان فرهیخته ادبیات به خصوص ادبیات معاصر ایران، ادبیات جنگ و انقلاب در سرتاسر جهان. کلمات کلیدی: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، دانلود متن ادبی، اشعار سلمان هراتی، مجموعه شعر سلمان هراتی، دانلود کتاب شعر، شعر نو، دانلود ادبیات جنگ، دانلود شعر اجتماعی، برچسب‌ها: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، دانلود متن ادبی، اشعار سلمان هراتی، مجموعه شعر سلمان هراتی، دانلود کتاب شعر، شعر نو، دانلود ادبیات جنگ، دانلود شعر اجتماعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری