علل ادم ریوی

علل ادم ریوی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پوردستگردان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

علل ادم ریوی ادم ریوی، تجمع مایع خارج در ریه ها است. غیر طبیعی (پاتولوژیک) تجمع مایع باعث می شود که ریه ها برای تبدیل شدن به سفت و کیسه های هوایی و یا فضاهای هوا (آلوئول ها) را از ریه ها برای تبدیل شدن به آب اشباع است. به عنوان یک نتیجه، تنفس می شود بسیار دشوار است. ادم حاد ریوی، یکی از شایع ترین اورژانس پزشکی تهدید کننده زندگی است. ادم‌ ریه‌ مجموعه‌ای‌ از علایم‌ وخیم‌ و تهدید کننده‌ حیات‌ ناشی‌ از نارسایی‌ احتقانی‌ قلب‌ است. کلمات کلیدی: بیماری ادم قلبی، تشخیص مشکلات ریوی، نارسایی قلب، مشکلات تنفسی، گرفتگی رگ های قلب، ادم ریوی، علایم‌ بیماری ادم ریوی، ادم ریوی، رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، برچسب‌ها: بیماری ادم قلبی، تشخیص مشکلات ریوی، نارسایی قلب، مشکلات تنفسی، گرفتگی رگ های قلب، ادم ریوی، علایم‌ بیماری ادم ریوی، ادم ریوی، رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری