مجموعه حماسه نبرد شکافت - (جلد اول) - جادوگر: کارآموز

مجموعه حماسه نبرد شکافت - (جلد اول) - جادوگر: کارآموز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ریموند ای فیست
  • مترجم : سارا رجایی فر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی مجموعه حماسه نبرد شکافت - (جلد اول) - جادوگر: کارآموز جادوگر رمانی در ژانر فانتزی حماسی اثر ریموند ای فیست است. جادوگر اولین کتاب از مجموعه ی حماسه ی نبرد شکافت است و اولین بار در سال ۱۹۸۲ چاپ شده. این کتاب دریچه ای را به سوی کتاب های فراوانی است که فیست در دنیای میدکمیا، دنیای آفریده شده در این مجموعه نوشته است. کتاب جادوگر برای فروش در آمریکا به دو بخش تقسیم و چاپ شد: جادوگر: کارآموز و جادوگر: استاد اما این کتاب هنوز در یک جلد با عنوان جادوگر در بریتانیا به چاپ می رسد. کلمات کلیدی: داستان، دانلود داستان pdf، دانلود رمان pdf، داستان هیجان انگیز، دانلود رمان، دانلود داستان ترسناک، داستان نوجوانان، برچسب‌ها: داستان، دانلود داستان pdf، دانلود رمان pdf، داستان هیجان انگیز، دانلود رمان، دانلود داستان ترسناک، داستان نوجوانان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری