آواشناسی، واجشناسی و فرآیندهای آوایی در زبان ترکی آذربایجانی

آواشناسی، واجشناسی و فرآیندهای آوایی در زبان ترکی آذربایجانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : شاهپور نوروزی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آواشناسی، واجشناسی و فرآیندهای آوایی در زبان ترکی آذربایجانی سس بیلگی سی درسلری (آواشناسی، واجشناسی و فرآیندهای آوایی در زبان ترکی آذربایجانی) این کتاب در مورد واجگاه، مشخصه های تمایز دهنده واج ها، فرآیندهای آوایی از قبیل همگونی، ناهمگونی، هماهنگی واکه ای، قلب، افزایش صوتی، کاهش صوتی، هجا و .... در زبان ترکی است و می تواند مورد استفاده دانشجویان رشته زبان شناسی و علاقه مندان زبان ترکی قرار گیرد. کلمات کلیدی: آموزش زبان ترکی، فرهنگ لغت ترکی، آواشناسی ترکی، فرآیندهای آوایی در زبان ترکی، زبان ترکی آذربایجانی، آواشناسی، زبان ترکی، واجشناسی، کلمات ترکی، برچسب‌ها: آموزش زبان ترکی، فرهنگ لغت ترکی، آواشناسی ترکی، فرآیندهای آوایی در زبان ترکی، زبان ترکی آذربایجانی، آواشناسی، زبان ترکی، واجشناسی، کلمات ترکی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری