آموزش سیستم عامل Centos

آموزش سیستم عامل Centos

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا عظیمزاده
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش سیستم عامل Centos سِنت‌اواِس (CentOS) توزیع لینوکسی مبتنی بر توزیع تجاری ردهت است که از طرف جامعهٔ کاربری حمایت و توسعه پیدا می‌کند. نام سنت اوس مخفف (به انگلیسی: Community ENTerprise Operating System) می‌باشد. بر اساس بررسی وب‌گاه web technology surveys در سال ۲۰۱۱ سنت اواس با بیش از ۳۰ ٪ سرور‌های لینوکس در رتبه اول بیش‌ترین لینوکس استفاده شده برای وبگاه‌ها قرار گرفت، این بررسی در سال ۲۰۱۲ میلادی سنت‌اوس را با سقوطی یک درصدی و فاصله ناچیزی قبل از توزیع دبیان در مقام دومین توزیع محبوب برای سرور‌های وب‌گاه‌ها قرار میدهد. کلمات کلیدی: لینوکس، سیستم عامل لینوکس، آموزش لینوکس، آموزش سنت اواس، آموزش نصب ردهت، روش نصب لینوکس، آموزش CentOS، برچسب‌ها: لینوکس، سیستم عامل لینوکس، آموزش لینوکس، آموزش سنت اواس، آموزش نصب ردهت، روش نصب لینوکس، آموزش CentOS
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری