قصه هایی برای پدران، فرزندان، نوه ها

قصه هایی برای پدران، فرزندان، نوه ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پائولو کوئلیو
  • مترجم : آرش حجازی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

قصه هایی برای پدران، فرزندان، نوه ها قصه‌هایی‌ پرحکمت‌ از سراسر جهان، که‌ نسل‌ به‌ نسل‌ به‌ ما رسیده‌ است. در قصه های‌ این‌ مجموعه، پائولو کوئلیو واقع‌گرایی، عرفان و تمثیل‌ را در هم‌ می‌آمیزد. این کتاب، داستان‌هایی ساده و شفاف است که طیف وسیعی از خوانندگان را در بر می‌گیرد. قصه هایی که پدران برای فرزندان و نوه‌های خود نقل کرده و با آن معارف را به نسل بعد منتقل می‌کنند. کوئلیو این حکایات را از زبان حسن بصیری، کنفوسیوس، سعدی، حلاج، گاندی، ملانصرالدین، شمس تبریزی و … می‌گوید. روایت کوئلیو از داستان‌های قرون وسطی شروع می‌شود، حوزه‌ی وسیعی را در  بر می‌گیرد و به تجربیات شخصی او می‌رسد. او این بار ما را به نقاط مختلف جهان از چین، ژاپن ایران و هندوستان تا آمریکا، اسپانیا و دورترین صحراهای آفریقا می‌برد. انگیزه‌ای فرا ملیتی و مذهبی سبب خلق این اثر شده است و می‌توان عرفان اسلامی‌را در حکایاتش دید. این نویسنده با واقع‌گرایی، عرفان، حکایات و پندهایش را آن‌گونه بازگو می‌کند که در زندگی روزمره‌مان حضور دارد. کلمات کلیدی: دانلود رمان خارجی، رمان ترجمه شده، کتابهای پائولو کوئلیو، دانلود مجموعه داستان، داستان هایی از پائولو کوئلیو، حکایت های قدیمی، داستان، برچسب‌ها: دانلود رمان خارجی، رمان ترجمه شده، کتابهای پائولو کوئلیو، دانلود مجموعه داستان، داستان هایی از پائولو کوئلیو، حکایت های قدیمی، داستان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری