صدای انقلاب

صدای انقلاب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : لئونید آندریف
  • مترجم : نیما کوشیار
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

صدای انقلاب آندریف در استن اوریول روسیه دوران حکومت خانواده ی رومانوف پا به عرصه ی گیتی گذاشت. آندریفِ جوان ابتدا در مسکو و پترزبورگ به تحصیل در رشته حقوق پرداخت و پس از فراغت از دانشگاه و گذران اندک زمانی به عنوان یک وکیل تسخیری، کار وکالت را یک باره رها کرد و به نویسنده گی برای روی آورد. از این پس دوره « پیام مسکو » ستون حوادث روزنامه رسمی مدیدی از زنده گیِ آندریف به نوشتن وقایع دادگاه پلیس، زندان ها و جنایات محلی گذشت تا این که به ناگاه دست اقبال از آستینِ ماکسیم گورکی، اسطوره ی ادبیات روسی گریبان او را گرفت و آندریف را به عنوان استعدادی سترگ به جامعه ی ادبی روسیه معرفی کرد. گورکی که پیشتر از آن چند قصه ی کوتاه آندریف را هم چون "از دانشجویان فقیر" و "گل های پژمرده" خوانده بود به نثر پالوده و مستحکم آندریف و مهارتش در توصیف موجر و موثر وقایع و حوادث توجه کرد و همین مسئله باعث شد که آندریف جرات یافته و چند قصه دیگر را در همان روزنامه به چاپ برساند و پس از این اتفاق به ناگاه مسیر زنده گی خود را تغییر یافته ببیند. آندریف از این لحظه تا زمان مرگش قصه های بلند و کوتاه بسیاری نوشت، طراحی و نقاشی کرد و چندین نمایش نامه را هم به رشته ی تحریر درآورد. کلمات کلیدی: داستان ترجمه شده، نمایشنامه، نمایش نامه، تئاتر، دانلود نمایشنامه خارجی، دانلود نمایشنامه صدای انقلاب، دانلود نمایشنامه، لئونید نیکلایویچ آندریف، نمایشنامه روسی، برچسب‌ها: داستان ترجمه شده، نمایشنامه، نمایش نامه، تئاتر، دانلود نمایشنامه خارجی، دانلود نمایشنامه صدای انقلاب، دانلود نمایشنامه، لئونید نیکلایویچ آندریف، نمایشنامه روسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری