فرهنگ و تجربه های نزدیک به مرگ

فرهنگ و تجربه های نزدیک به مرگ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : گری گراث
  • مترجم : علی نقی قاسمیان نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

فرهنگ و تجربه های نزدیک به مرگ نویسندگان: گری گراث- مارنت مترجمین: سمیه نبیان، علی نقی قاسمیان نژاد در این نوشتار رابطه ی میان فرهنگ و تجربه های نزدیک به مرگ مورد بررسی قرار می گیرد. تمرکز این تحقیق بر روی الگوها و محتوای تجربیات نزدیک به مرگ گزارش شده در فرهنگ های گوناگون معاصر (مخصوصا هندوستان)، فرهنگ های کهن و کودکان میباشد. همچنین در این نوشتار کوتاه محدودیت های پژوهشهای کنونی در کنار بررسی جنبه هایی از تجربه نزدیک به مرگ که به نظر جهان شمول میباشند و در برابر جنبه های خاص و یا حداقل جنبه هایی که به شدت تحت تاثیر فرهنگ هستند به طور اجمالی نشان داده شده است. فهرست: 1) مقدمه 2) تجربیات نزدیک به مرگ در فرهنگ های گوناگون 3) مطالعاتی از فرهنگ های کهن 4) تجربیات کودکان 5) جمع بندی نهایی کلمات کلیدی: آشنایی با مرگ، علم ماوراء، دانلود کتاب مربوط به مرگ، دنیای بعد از مرگ، پایان زندگی، جهان پس از مرگ جفری لانگ، تجربیات نزدیک به مرگ، برچسب‌ها: آشنایی با مرگ، علم ماوراء، دانلود کتاب مربوط به مرگ، دنیای بعد از مرگ، پایان زندگی، جهان پس از مرگ جفری لانگ، تجربیات نزدیک به مرگ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری