بهداشت و مسئولیت شخصی در اتاق های تمیز

بهداشت و مسئولیت شخصی در اتاق های تمیز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی اصغر صفری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بهداشت و مسئولیت شخصی در اتاق های تمیز نیاز برای بهداشت شخصی خوب، به اندازه کافی برای کار در اتاق تمیز مشهود و واضح است. همچنین مشخص است که استفاده از پوشش درست برای اعمال کاری گوناگون در اتاق تمیز اساسی می باشد. این موارد بهداشتی نه تنها شامل کارکنان شاغل در اتاق تمیز می شود، بلکه شامل تمام کسانی که وارد فضای تمیز می شوند است. بازدید کنندگان نیز باید با قوانین حاکم بر فضاهای تمیز بخوبی آشنا شوند تا فضای تولید، تمیز و ایمن بماند و آلوده نشود. همچنین باید این افراد از همان روند های کاری که کارکنان اتاق تمیز آن ها را رعایت می کنند، پیروی نمایند. کلمات کلیدی: دانلود کتاب سلامتی، بهداشت محیط کار، تمیز کردن اتاق، خطرات آلودگی کارمندان، رعایت اصول بهداشتی، برچسب‌ها: دانلود کتاب سلامتی، بهداشت محیط کار، تمیز کردن اتاق، خطرات آلودگی کارمندان، رعایت اصول بهداشتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری