چراغی برای روشنی کلاس

چراغی برای روشنی کلاس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد حافظی نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

چراغی برای روشنی کلاس آموزش ساخت اسلاید های حرفه ی و تدریس قدرتمند با پاورپوینت   بیش از 300 میلیون نفر در جهان از پاورپینت استفاده می کنند هر روز 30 میلیون سخنرانی یا تدریس با پاورپینت ارائه می شود و حدود یک میلیون نفر همین الان در حال ارائه پاورپینت هستند اما 60 درصد از این حجم ارائه ها غیر قابل تحمل هستند.   استفاده از پاورپیت برای تدریس یا سخنرانی یک مزیت بسیار خوب است. اما اگر ندانیم چگونه از آن استفاده کنیم به شدت کار ما را خراب خواهد کرد. که به اصطلاح به آن مرگ با پاورپینت می گویند. استفاده از پاورپینت مثل استفاده از چاقواست اگر دست یک آشپز یا قصاب ماهر باشد بهترین استفاده را از آن می کند ولی اگر دست یک کودک نا وارد بیافتد آن کودک هم به خودش صدمه میزند و هم به دیگران. در این کتاب شما با علمی به نام اسلایدسازی آشنا می شوید یعنی به کمک این کتاب می توایند به راحتی اسلاید هایی حرفه ای بسازید و به خوبی ارائه دهید. با خواندن و عمل به این کتاب مختصر مطمنن باشید تدریس و ارائه شما بهتر و حرفه ای تر خواهد شد. کلمات کلیدی: آموزش روش تدریس، آموزش PowerPoint، آموزش ساخت اسلاید، ساخت اسلایدشو، ساخت اسلاید آموزشی، آموزش برنامه پاورپویت، آموزش نرم افزار، آموزش پاورپوینت، ساخت حرفه ای اسلاید، برچسب‌ها: آموزش روش تدریس، آموزش PowerPoint، آموزش ساخت اسلاید، ساخت اسلایدشو، ساخت اسلاید آموزشی، آموزش برنامه پاورپویت، آموزش نرم افزار، آموزش پاورپوینت، ساخت حرفه ای اسلاید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری