انوار حقیقت

انوار حقیقت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

انوار حقیقت و انسان  که سفرش از آدم علیه‎السلام شروع شد و در فرزندان مطهرش، این انبیاء عظام الهی ادامه یافت  و شرق و غرب را در نوردیده بود، دریافت که تمام همسفرانش نیاکان و پدران امام مهدی علیه‎السلام بوده‎اند،  که یک لحظه او را بی‎نور و هدایت، در وسعت این ظلمتکده سنگی و دلگیر زمین رها نکرده بودند. و انوار جاودان و مطهر هزاران خورشید هدایت او را به دامن بقیة الله الاعظم علیه‎السلام رهنمون شده بود. که از آدم علیه‎السلام تا خاتم رسولان صلی الله علیه و آله و پس از آن انوار مقدس ائمه هدی او را تا بدینجا رسانده بود. این کتاب شامل 255 حدیث تصویری با موضوعات گوناگون تقدیم خوانندگان فرهیخته و علاقمند شده است. کلمات کلیدی: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، دانلود متن ادبی، دانلود حدیث، دانلود کتاب مذهبی، برچسب‌ها: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، دانلود متن ادبی، دانلود حدیث، دانلود کتاب مذهبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری