خلاصه کتاب دستیار مترور (مترور8)

خلاصه کتاب دستیار مترور (مترور8)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نوید سلیمانی پور
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی خلاصه کتاب دستیار مترور (مترور8) محاسبات فنی، روابط و قضایای مهم هندسی و ریاضی در مهندسی، جداول اشتال علم متره و برآورد یکی از اساسی ترین ارکان ساخت و ساز، یا به گفته دیگر قلب هر پروژه است. باید با بینش علمی به متره و برآورد نگریست و این دانش را به عنوان رشته های مستقل به شمار آورد. از این رو لازم است برای این علم جایگاهی ویژه در جهت پرورش نیروی انسانی کارآزموده و با تجربه در مقاطع فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در دانشگاه های کشور در نظر گرفته شود. واحدهای اندازهگیری و کاربرد آنها، اصول هندسه و قضیه های مربوط به آن و مثلثات مقدماتی در محاسبات مربوط به طول، سطح، حجم و ... که از ابزارهای لازم و ضروری در محاسبات درس های تخصصی رشته مهندسی عمران، معماری و ساختمان از قبیل متره و برآورد و ... به شمار میرود، بخشی از عناوینی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است. کلمات کلیدی: دانلود کتاب تخصصی عمران، اصول متره، کتاب عمران، اصول نوین متره ساختمان، کتاب ساختمان سازی، مهندسی ساختمان، مترور 8، ریاضیات مهندسی، جداول اشتال، برچسب‌ها: دانلود کتاب تخصصی عمران، اصول متره، کتاب عمران، اصول نوین متره ساختمان، کتاب ساختمان سازی، مهندسی ساختمان، مترور 8، ریاضیات مهندسی، جداول اشتال
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری