چگونه بازی پلت فرم بسازیم؟

چگونه بازی پلت فرم بسازیم؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اشلی گالن
  • مترجم : مجتبی قاسم زاده تهرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

چگونه بازی پلت فرم بسازیم؟ نرم افزار Construct 2 یک نرم افزار ساخت بازی برای ویندوز است که همه با آن می‌توانند بازی‌های شگفت انگیزی خلق کنند. این نرم افزار می‌تواند برای انواع کامپیوترها و گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها بازی بسازد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار قدرتمند بی‌نیاز بودنش از برنامه‌نویسی است، به طوری‌که حتّی قابلیّت برنامه‌نویسی هم در آن گنجانده نشده است. کنستراکت ۲ تمام سبک های بازی های دو بعدی را می‌تواند بسازد. پلت‌فرم هم یکی از آن سبک‌هاست. در این آموزش یاد می‌گیرید که چه طور با کنستراکت ۲ یک بازی پلت‌فرم بسازید. این آموزش همه چیز را از ابتدا توضیح می‌دهد و برای کسانی که تا به حال با کنستراکت ۲ کار نکردند و حتّی بازی نساختند و علاقه به ساخت بازی دارند می‌تواند بسیار مفید واقع بشود، حتّی خواندن این آموزش برای کسانی که در کار با کنستراکت ۲ حرفه ای هستند هم خالی از لطف نیست. اکثر مشکلات و مطالب واجبی را که هر سازنده‌ی بازی پلت‌فرم در سطح حرفه‌ای باید بداند در این آموزش گفته‌ایم. کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار، نرم افزار Construct 2، آموزش ساخت بازی، ساخت بازی پلتفرم، آموزش بازی سازی، بازی سازی، گرافیک رایانه ای، ساخت بازی موبایل، ساخت بازی بدون برنامه نویسی، برچسب‌ها: آموزش نرم افزار، نرم افزار Construct 2، آموزش ساخت بازی، ساخت بازی پلتفرم، آموزش بازی سازی، بازی سازی، گرافیک رایانه ای، ساخت بازی موبایل، ساخت بازی بدون برنامه نویسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری