جایگاه رزق انسان در هستی

جایگاه رزق انسان در هستی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اصغر طاهر زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

جایگاه رزق انسان در هستی مروزه اکثر مردم نسبت به تأمین رزق در توهّم شدیدی به‌سر می‌برند و اگر به کمک معارف الهی و سخنان معصومین(ع) خود را از آن نجات ندهند، سراسر زندگی‌شان لگدمال طلبِِ افراطی رزق می‌شود. إن‌شاءالله این مبحث طریقی برای عبور سالم از چنین ورطه‌ای باشد. این کتاب موقعیت رزق را در زندگی انسان‌ها به کمک آیات و روایات مورد بررسی قرار داده و جایگاه تلاش انسان‌ها و محدوده آن را در رابطه با تأمین رزق روشن کرده است. راستی چرا خداوند رزق بعضی‌ها را وسعت داده؟ آیا وسعت رزق به خودی خود امتیازی برای انسان محسوب می‌شود؟ عوامل تنگی رزق کدام است و نقش انسان در وسعت و تنگی رزق تا چه اندازه است؟ جایگاه راضی‌شدن به رزقِ مقسوم کجاست و چه تأثیری در سلوک الی‌الله دارد؟ و ..... این‌ها سؤالاتی است که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است. کلمات کلیدی: رزق و روزی، دانلود کتاب مذهبی، روزی حلال، دین شناسی، اسلام، انشارات لب المیزان، کسب و کار حلال، برچسب‌ها: رزق و روزی، دانلود کتاب مذهبی، روزی حلال، دین شناسی، اسلام، انشارات لب المیزان، کسب و کار حلال
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری