راز و رمزهای ناگفته ذهن

راز و رمزهای ناگفته ذهن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد امین عرفانی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

راز و رمزهای ناگفته ذهن در این کتاب الکترونیکی قصد داریم درباره ی ذھن صحبت کنیم، ببینیم این ذھن چی ھست، چه قدرتی داره و چطوری میشه ازش استفاده کرد تا خیلی راحت اھداف و آرزوھایی که در زندگی داریم رو خلق کنیم. و نکته ی خیلی جالب اینکه اگر شما بیای و این تکنیک ھای ذھنی رو بشناسی و از اونھا استفاده بکنی، واقعا تعجب می کنی و شگفت زده می شی که چقدر عالی و سریع این تکنیک ھا داره بھت جواب میده و جالب تر اینکه حس می کنی خودت خالق زندگیت ھستی، سوار بر زندگیت ھستی و با جرات و اطمینان می تونی بگی که من خودم دارم زندگم رو می سازم. اگه خوبه ... کار خودمه و اگه ھم که بده بازم خودم ساختمش. کلمات کلیدی: روانشناسی ذهن، دانلود کتاب روانشناسی، تست روانشناسی، قانون جذب، شناخت ذهن، روانشناسی موفقیت، قدرت ذهن انسان، به موفقیت رسیدن، مهارت های اجتماعی، برچسب‌ها: روانشناسی ذهن، دانلود کتاب روانشناسی، تست روانشناسی، قانون جذب، شناخت ذهن، روانشناسی موفقیت، قدرت ذهن انسان، به موفقیت رسیدن، مهارت های اجتماعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری